Nastavení pošty

Přihlášení do pošty přes webový prohlížeč
(podobně jako na seznam.cz nebo gmail.com)

Prostředí OpenWebMail (jednodušší rychlejší poštovní klient)

posta.rtsoft.cz
nebo
http://mail.<Vaše doména>
př.: pokud by Vaše doména byla např. bobovo.cz, pak adresa webmailu s prostředím OpenWebMail bude http://mail.bobovo.cz

Prostředí RoundCube (graficky atraktivnější poštovní klient)

http://webmail.
př.: pokud by Vaše doména byla např. bobovo.cz, pak adresa webmailu s prostředím RoundCube bude http://webmail.bobovo.cz
Důležité: Jako uživatelské jméno používejte pro přihlašení celý Váš email, tedy i s částí za zavináčem.

Změna hesla v e-mailu

1. přihlaste se do své poštovní schránky přesOpenWebmail (Pokud heslo neznáte, kontaktujte svého správce domény, případně kontaktujte naši společnost.)
posta.rtsoft.cz
nebo
http://mail.<Vaše doména>
př.: pokud by Vaše doména byla např. bobovo.cz, pak adresa webmailu s prostředím OpenWebMail bude http://mail.bobovo.cz

2. v horní nabídce klikněte na nastavení

3. v horní nabídce úplně napravo vyberte změna hesla

Nastavení Outlooku nebo jiného poštovního klienta

Pošta pomocí POP3 protokolu – nejčastější případ

server POP3 : posta.rtsoft.cz

server SMTP: posta.rtsoft.cz

už. jméno: vaše emailová adresa (např. info@domena.cz , tedy celá emailová adresa)

Server SMTP vyžaduje ověření heslem, které je stejné jako heslo pro přihlášení.

Pozn.: Pokud Vám pošta nejde odesílat, je možné že Váš poskytovatel blokuje port 25 (závisí na poskytovateli internetu). V takovém případě je nutné v pokročilých nastaveních zaškrtnou ověřování pomoci SSL a port změnit na 465 (pozor, u protokolu pro odchozí poštu, ne u příchozí pošty). Je také nutné změnit server SMTP na mail6.tophosting.cz.

Pošta pomocí IMAP protokolu – méně častý případ

účet prosím přidejte, původní účet zachovejte

server IMAP : posta.rtsoft.cz

server SMTP: posta.rtsoft.cz

už. jméno: vaše emailová adresa

Server SMTP vyžaduje ověření heslem, které je stejné jako heslo pro přihlášení.

Pozn.: Pokud Vám pošta nejde odesílat, je možné že Váš poskytovatel blokuje port 25 (závisí na poskytovateli internetu). V takovém případě je nutné v pokročilých nastaveních zaškrtnou ověřování pomoci SSL a port změnit na 465 (pozor, u protokolu pro odchozí poštu, ne u příchozí pošty). Je také nutné změnit server SMTP na mail6.tophosting.cz